fbpx

Politica de confidențialitate

Scopul acestei Politici de confidențialitate este să vă explice ce date culegem prin intermediul website-ului www.mediagon.ro, de ce le culegem și ce facem cu ele. Noi vă mulțumim pentru această încredere, de aceea vrem să vă explicăm într-un mod clar și transparent care sunt practicile noastre privind confidențialitatea datelor dumneavoastră. Abordarea noastră generală este de a avea grijă de datele personale pe care ni le furnizați. Sperăm să le acordați atenția necesară.

Introducere

Operatorul de date în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este Dominiq Emporium SRL, o societate înregistrată în mod corespunzător și care funcționează în conformitate cu legile din România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/5478/2016, cod unic de identificare RO35956774, cu sediul social în str. Ion Nonna Otescu, nr. 1C, et.1, cam.1,  București, sector 6, cod poștal 060123, în calitate de ,,operator” în sensul normelor institute de legislația națională si de Regulamentul General privind Protecția Datelor (Regulamentul nr. 679 elaborat de Parlamentul European și Consiliul Uniunii Europene privind protectia persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circuatie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE), care intră în vigoare de la data de 25 mai 2018, respectă dreptul la viața privată al persoanelor care accesează website-ul şi asigură protecţia corectă a prelucrării Datelor cu Caracter Personal (DCP) pentru vizitatori şi utilizatori.

Prezenta Politică de confidențialitate descrie informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră sau pe care le furnizați pe www.mediagon.ro și modul în care aceste informații pot fi utilizate sau divulgate de noi. Politica noastră de confidențialitate nu se aplică informațiilor colectate de pe orice website terț care poate avea un link către sau este accesibil de pe website-ul nostru.

Atenţionăm vizitatorii şi utilizatorii în mod expres ca toate prelucrările de date cu caracter personal se referă exclusiv la persoane care au împlinit vârsta de 18 ani. Utilizarea website-ului de către copiii care nu au împlinit vârsta de 18 ani este interzisă. În cazul în care are totuși loc o asemenea situaţie, având consecinţă procesarea datelor cu caracter personal ale copiiilor sub 18 ani, vom sista procesarea acestor date imediat ce vom afla un astfel de fapt. Răspunderea pentru orice fel de informație care ne este furnizată cu eludarea acestor dispoziții fiind în totalitate a persoanei care ne transmite aceste date sau a tutorelui în cazul minorilor.

Nu avem obligația de a desemna un ofițer de protecție a datelor personale, astfel încât orice întrebare cu privire la utilizarea datelor personale ale dumneavoastră trebuie adresată detaliilor de contact din subsol.

Pentru orice solicitare sau întrebare privind datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa [email protected], sau în scris la adresa str. Ion Nonna Otescu, nr. 1C, București, sector 6, cod poștal 060123.

Datele dumneavoastră personale vor fi prelucrate exclusiv în baza consimțământului acordat în mod expres şi neechivoc pentru această prelucrare. Prin urmare, punerea la dispoziție a datelor/informațiilor solicitate prin intermediul website-ului www.mediagon.ro este considerată ca reprezentând consimțământul dumneavoastră expres pentru ca datele dumneavoastră personale să fie folosite de Dominiq Emporium SRL, în conformitate cu scopurile menţionate mai jos.

Informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră

  • Date de identificare: nume, prenume, numele societății, numărul de înregistrare la registrul comerțului, cod unic de identificare, țara etc.
  • Date de contact: adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon
  • Date financiare: informațiile privind plățile sau pe cele privind cardul/contul bancar, informații despre achiziții
  • Date tehnice: adresa de IP (internet protocol), tipul de browser și versiunea, setările privind locație și fusul orar, plug-inurile de browser și versiunile acestora, sistemul de operare, platforma de operare și alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le folosiți pentru a accesa acest website
  • Date de utilizare: informații despre cum utilizați website-ul nostru, produsele și serviciile
  • Date de marketing si comunicare: Preferințele dumneavoastră de a primi materiale de marketing din partea noastră și din partea terțelor noastre părți și metodele preferate de comunicare

În cazul în care nu sunteţi de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale vă rugăm să nu completaţi formularele de utilizator pe website, ne puteţi transmite mesajul dvs prin e-mail sau telefonic, utilizând datele înscrise pe website. Pentru situaţiile în care datele dumneavoastră personale sunt completate de o terţă persoană, nu ne asumăm responsabilitatea în ce priveşte autorul înscrierilor.

Colectarea şi prelucrarea datelor personale se face cu respectarea normelor instituite de Uniunea Europeană şi legislaţia naţională, astfel:

  • Directiva 95/46/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 24 octombrie 1995 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date;
  • REGULAMENTUL (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulaţie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) (Text cu relevanţă pentru SEE), cu mentiunea ca acesta intra in vigoare de la data de 25.05.2018.
  • Constitutia Romaniei, republicata (art. 26);
  • Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 287/2009 din 17 iulie 2009 privind Codul Civil, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 134/2010 privind Noul Cod de Procedură Civilă, republicată;
  • Legea nr. 677/2001, cu modificările si completarile ulterioare, precum si reglementari subsecvente acesteia (Decizii ale ANSPDCP).

Utilizarea informațiilor

Utilizăm informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră sau pe care ni le furnizați dumneavoastră prin completarea formularului de la secțiunea respectiva din website, inclusiv informații cu caracter personal, în următoarele scopuri:

  • în vederea încheierii sau executării unui contract dintre noi și dumneavoastră;
  • pentru a vă răspunde la întrebări și solicitări;
  • în scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul dvs. prealabil;
  • pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
  • pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
  • pentru a ne conforma legislației;
  • pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
  • pentru a îmbunătăți designul și stilul website-ului
  • pentru a vă informa despre produse, servicii sau oferte promoționale care v-ar putea interesa dacă ați ales să primiți aceste tipuri de comunicări.
  • pentru a publica și a răspunde unui comentariu pe care l-ați trimis către noi, pe rețelele sociale, pe blog etc.;
  • pentru a vă permite să împărtășiți conținutul de pe website cu alții, folosind medii sociale (Facebook, Instagram, SMS sau alte aplicații asemănătoare) sau e-mail;
  • pentru compilarea recenziilor clienților;
  • pentru a trimite un produs la adresa indicată de dumneavoastră;
  • pentru a ne ocupa de orice solicitare/plângere/reclamație sau sugestie pe care ne-o transmiteți;

Scopurile pentru care colectăm datele personale

Încheierea și executarea contractului de vânzare pe care îl închei cu noi (date de identificare, date tehnice date de contact, date financiare, date de tranzacționare, date de profil, date de marketing și comunicare). Pentru operațiunile descrise aici, vom folosi datele tale personale ca să:vă contactăm în legătură cu actualizările sau comunicările informative privind funcționalitățile, produsele contractate, inclusiv trimiterea de sondaje privind calitatea produselor.

  • gestionăm plățile pentru produsele achiziționate, indiferent de mijlocul de plată utilizat.
  • gestiona eventualele retururi după ce ai făcut o achiziție de produse, dacă este aplicabil.
  • pentru facturare – să îți punem la dispoziție în format electronic/fizic facturile și chitanțele aferente tranzacțiilor efectuate.
  • pentru oferirea altor servicii ce vor fi implementate.

În cazul vizitatorilor website-ului, Dominiq Emporium SRL nu cunoaşte date despre aceştia, cu excepţia adresei IP si a cookie-urilor (pentru detalii suplimentare va rugam sa consultati Politica Cookie), dar monitorizează numărul vizitatorilor şi secţiunile din website care sunt vizitate în scop statistic.

Puteți refuza să acceptați cookie-uri prin activarea setării corespunzătoare de pe browserul dumneavoastră. Dacă selectați această setare, este posibil să nu aveți acces la anumite părți ale website-ului nostru. Dacă nu ați ajustat setarea browserului dumneavoastră astfel încât să refuze cookie-urile, sistemul dumneavoastră va continua să accepte cookie-uri atunci când vă direcționați browserul către website-ul nostru.

Accesul altor persoane la datele personale

Societatea Dominiq Emporium SRL urmăreşte interesul legitim al comunicării uşoare cu clienţii săi, atragerea de noi clienţi, şi monitorizează utilizarea website-ului de către vizitatori, pentru desfăşurarea activităţii economice curente. O parte din aceste date pot fi comunicate doar către parteneri contractuali ai societății noastre, denumiți destinatari (ex: parteneri contractuali și potentiali parteneri contractuali ai operatorului angajați ai societății, firme de curier și posta) precum și altor persoane fizice sau juridice împuternicite să prelucreze date cu caracter personal în numele societății (ex: avocați, contabili, auditori, consultanți).

Datele dumneavoastră personale vor putea fi transmise autorităților în drept cu scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror verificări justificate în baza legii. Datele furnizate sunt strict confidențiale. Societatea noastră se angajează în fața clienților săi să nu furnizeze aceste date unor persoane terțe sau companii, sub forma de baze de date (gratuit sau contracost) și să le utilizeze exclusiv în vederea derulării relației comerciale dintre părti. Colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor de către societatea noastră se vor face doar cu acordul explicit al părinților sau al altor reprezentanți legali.

Din păcate, transmiterea de informații prin intermediul internetului nu este niciodată 100% sigură. Cu toate că facem tot posibilul pentru a vă proteja informațiile cu caracter personal, nu putem garanta securitatea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal transmise către site-ul nostru. Orice transmitere de informații cu caracter personal implică asumarea din partea dumneavoastră.

Stocarea datelor

Datele personale pe care ni le-aţi furnizat sunt stocate la nivel fizic pe adresa de e-mail care v-a furnizat răspunsurile din partea operatorului asociat respectiv, pe o singură adresă a prestatorului de servicii, iar la nivel general pe un server de web situat pe teritoriul UE, sub administrarea furnizorului de servicii găzduire website şi cu acces permis operatorilor asociaţi şi care îndeplinește cele mai înalte standarde de securitate acceptate la nivelul actual al industriei IT.

În cadrul acestor procese de transfer pe server este posibil ca datele dumneavoastră să fie transferate strict în scopurile enumerate și în condițiile prevăzute în politica de confidențialitate a societăţii.

Perioada în care vom păstra datele utilizatorilor pe website este determinată după următoarele criterii:

  • în cazul în care se solicită ofertă, datele se păstrează pe o perioadă necesară cu cea a finalizării relaţiei dintre ofertant şi client;
  • în cazul clienţilor care au finalizat perioada de ofertare cu semnarea unui contract – pe o perioadă egală cu durata contractuală, plus perioada necesară pentru respectarea prevederilor legale referitoare la arhivare şi la protecţia intereselor societăţii;
  • pentru ceilalţi utilizatori, care nu îndeplinesc criteriile de la punctele de mai sus, datele vor fi prelucrate de către companie fără o limitare de perioadă, cu posibilitatea de retragere a consimțământului dumneavoastră la orice moment, care în plus va fi readusă în vederea dumneavoastră la o frecvența de cel mult 5 (cinci) ani.
  • în cazul vizitatorilor ocazionali nu se colectează şi nu se stochează date cu caracter personal, cu exceptia cookie-urilor și adresei IP, referitor la care se va avea în vedere Politica Cookie.

După ce datele nu vor mai fi necesare pentru aceste scopuri, urmează a fi distruse, transferate către un alt operator de date cu caracter personal, sub condiția ca datele cu caracter personal să fie prelucrate în limite și scopuri similare cu cele agreate inițial sau transformate în date anonime și păstrate exclusiv pentru scopuri statistice, de cercetare istorică sau științifică.

Drepturile de care beneficiați în legătura cu procesarea datelor cu caracter personal sunt următoarele:

Dreptul de informare – care se realizează prin această Politica de confidențialitate;

Dreptul de acces asupra datelor – posibilitatea să obțineți de la societatea noastră, la cerere și în mod gratuit, confirmarea ca datele dumneavoastră cu caracter personal sunt procesate de către noi, precum și detalii în legătură cu această procesare. Cererea poate fi depusă fără niciun cost doar o dată pe an;

Dreptul la rectificarea datelor – dreptul de a rectifica, actualiza, bloca sau de a transforma în date anonime datele a căror prelucrare nu este conformă legii, în special datele incomplete sau inexacte;

Dreptul la ștergerea datelor sau “Dreptul de a fi uitat”este dreptul dumneavosatră de a obţine din partea societăţii noastre ştergerea datelor cu caracter personal de pe website, fără întârzieri nejustificate, iar noi, ca operatori, când nu mai avem niciun alt temei pentru prelucrarea datelor avem obligaţia de a da curs cererii dumneavoastră;

Dreptul la restricţionarea accesului la datele personale – atunci când prelucrăm datele dumneavoastră pentru a îndeplini sarcinile noastre de interes public sau interesele noastre legitime (sau cele ale unei terțe părți) și există ceva despre situația dumneavoastră particulară, ceea ce vă face să vreți să obiectați asupra prelucrării. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți restricționarea prelucrării atunci când prelucrăm datele dumneavoastră în scopuri de marketing direct.

Dreptul de a vă retrage consimțământul – atunci când prelucrarea s-a bazat pe consimțământul dumneavoastră și nu există un alt temei de prelucrare. Vă rugăm să rețineți că retragerea consimțământului nu afectează prelucrarea ce a avut loc până la acel moment.

Dreptul la portabilitatea datelor – posibilitatea pe care o aveți de a primi datele furnizate în formatul utilizat de noi în mod curent, dar care poate fi citit automat. De asemenea, aveți posibilitatea să ne solicitați ca aceste date să le transmitem – să le portăm automat altui operator (entitate juridică), așa cum ne veți indica.

Dreptul de a vă opune prelucrării – atunci când prelucrăm datele dumneavoastră pentru a ne îndeplini un interes public sau urmărim interesele noastre legitime sau ale unei terțe persoane, aveți dreptul de a ne solicita să nu prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal. Excepție de la această regulă face situaţia în care există motive legitime care prevalează asupra dreptului dumneavoastră la opoziție, cum ar fi: constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, al dumneavoastră sau al altui utilizator.

Dreptul de a vă adresa justiției – în același timp, aveți dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de lege, care v-au fost încălcate.

Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere:

  • Adresa: București, b-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, cod poștal 010336
  • Adresa de e-mail: [email protected]
  • Telefon: +40.318.059.211; +40.318.059.212

Modificări ale Politicii de confidențialitate

Politica noastră de confidențialitate se poate actualiza periodic. Drepturile dumneavoastră în baza acestei Politici de confidențialitate pot fi diminuate sau extinse conform noilor reglementări legislative. Orice modificări aduse Politicii de confidențialitate intră în vigoare și sunt opozabile/aplicabile utilizatorului imediat ce au fost postate pe website-ul www.mediagon.ro sau pe baza unei notificări către utilizatori, fără a atrage în vreun fel răspunderea Dominiq Emporium SRL sau a angajaților săi. Chiar dacă nu primiți o notificare, vă încurajăm să accesați și să citiți periodic această Politică de confidențialite pentru a fi la curent cu ultimele versiuni.

Continuarea accesului dumneavoastră la conținutul website-ului www.mediagon.ro constituie un accept al politicii noastre de confidențialitate.